یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است

مقایسه اعمال روزمره زندگی با پیش فرضهای دینی

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ
قرار بود تحصیل کنیم در خدمت مردم باشیم کاری از دستمون براومد انجام بدیم نیاز زندگیمون برآورده شه مشکلی از مردم حل بشه نمیدونم پرا یهو برعکس شد تحصیل کردیم در نقطه خوبی باشیم برای رسیدن به خواسته های بی انتهای زندگی برای کلاس گذاشتن برای مردمی که نردبانی برای بالارفتن ما بودند.
سوال:کجای دین اسلام به من و ...  اینهارو یاد داد.
یاد داد سال به سال زندگی خوب و خوبتری بسازیم غافل از دوستی که تا حالا کنارش بودیم والان دیگه تشکیل زندگی داده و توی اموراتش وا مونده
یا داد بهتر بپوشم و بهتر سوار شم و از بقیه دوری کنم که یه وقت چیزی ازم نخوان
یاد داد شرایطی برای فخر فروشی ایجاد کنم که من دارم و تو نداری
کنایه تلخ بعضی ها به شخصیت هایی با چهره دینی واقعا" جای تامل داره  نماز اول وقت ترک نمیشه اما با ...زیبا بد نیست یه گفتگوی دلنشین هم باشه
گاهی اوقات مطالعه زندگی بزرگان دین بسیار شیرین و جذاب هست که باعث میشه هرجا به بهونه ای ازشون یاد کنیم غافل از اینکه حتی یه عمل از اعمال اونها برای ما به عنوان الگو انجام بشه واقعا" چرا؟
 یک نگاه نه چندان عمیق از یک روز صبح تا شب در زندگی خود بیشتر از این موارد رو  به ما از افتاب روشنتر نشون میده
 
  • هادی عبدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی